Etkili, Profesyonel, Kanıta Dayalı Uygulamalar
Güncel ve dünya standartlarında fizyoterapi yöntemlerini uyguluyoruz. Antalya'da Fizyoterapist Arıyorsanız Hemen İletişime Geçin!

Manuel Uygulamalar

Ellerle yapılan bir yöntemdir. Manuel Uygulama, problemli bölgede ağrıyı azaltmak, eklem hareketliliğini arttırmak ve kas gerginliğini ortadan kaldırmak amacıyla uygulanır.

sırt Masajı

Medikal (Tıbbi) Masaj

Vücuttaki yumuşak dokulara belirli tekniklerle uyarı verilerek yapılan bir uygulamadır. Kasları gevşetir, ağrıyı azaltır ve yaşam kalitesini arttırır.

Reformer Egzersiz

Reformer Pilates

Reformer pilates egzersizleri ve hareketlerinin temel amacı; vücudun esnemesini sağlamak, kasları harekete geçirmek, denge-koordinasyonu geliştirmek ve yağ yakımını kolaylaştırmaktır.

Image by Tetiana SHYSHKINA

Daha fazla bilgi için

Bizimle iletişime geçin

Hizmetlerin tamamı hakkında bilgi almak ve ücretsiz değerlendirme için iletişime geçiniz.

Kinesiyoloji Bantlama

Kinezyotape

Kinezyolojik bantlama, eklem hareketlerini kısıtlamaksızın kas, eklem ve bağ yapılarına destek olur. Ödemi azaltarak iyileşme sürecini hızlandırır.

Sırt ağrısı

Postür Analizi

Postur nedir? Kas iskelet sisteminin, sabit ve hareket edilen anlarda değişen dizilimine 'postür' denir. Postür, Kişinin Fiziksel, Ruhsal, Zihinsel ve diğer sağlık verileri gösteren göstergedir.

Image by Otto Norin

Pelvik Taban Rehabilitasyonu

Bu bölgedeki kas işlevlerini en etkin düzeyde çalıştırmayı amaçlayan uygulamalar bütünüdür. (İdrar kaçırma, Vajinismus, Cinsel Disfonksiyon)

Üst Sırt Masajı

Miyofasyal Gevşetme

Miyofasyal Gevşetme teknikleri gerilmiş, ağrılı ve hassas dokuya belirli tekniklerle uygulanarak dokuyu rahatlatan yöntemdir.

Evde kalan Çift

Kadın-Erkek Sağlığı

Kadınlarda ve Erkeklerde görülebilecek çeşitli sağlık problemlerine özel olarak planlanan ve uygulanan terapiler.

Fizik Tedavi Oturumu

Kişiye Özel Egzersizler

Kişinin anatomisi ve fizyolojisi dikkate alınarak oluşturulmuş kademeli egzersizlerdir.

Antalya Reformer Pilater

Arbeitszeit:
Montag - Samstag / 09:00-20:00

Telefon:

fztesraacar@gmail.com

RECHTLICHE WARNHINWEISE;Diese Website bietet keine Gesundheitsdienste an, sie wurde erstellt, um Menschen zu informieren und Informationen über den Eigentümer der Website zu geben. Die Informationen auf dieser Website dienen nicht der Diagnose oder Behandlung von Krankheiten. Diagnose und Behandlung sind Verfahren, die von einem Arzt durchgeführt werden müssen. Die Verantwortung, die sich aus der Nutzung der Seiteninhalte zu diagnostischen und therapeutischen Zwecken ergibt, liegt beim Besucher.

Fizyoterapist Antalya, Antalya Fizyoterapi, Fizyoterapist eşliğinde pilates, Hamile pilatesi,Reformer pilates, En iyi fizyoterapist Antalya,Manuel terapi antalya, Kiropraktor antalya,Kayropraktik antalya,Chiropractor antalya,Chiropractic antalya, muratpaşa fizyoterapist, muratpaşa Klinik pilates,Kuru iğne tedavisi,Bel fıtığı,Boyun fıtığı,Omuz yırtığı,Menisküs yırtığı,Postür bozukluğu,Bel ağrısı, boyun tutulması, fizyoterapist ücretleri, ftr, nasıl geçer, fizik tedavi, fzt esra acar, Boyun ağrısı,Sırt ağrısı, Antalya Fizyoterapist, Antalya Fizik Tedavi Ücretleri, Manuel Terapi & Fizyoterapi, Kayropraktik Seans Ücreti, Reformer Pilates, Manuel Terapi Seans Ücreti, Boyun Düzleşme Manuel Terapi, Ameliyatsız Fıtık Tedavisi, Kifoz & Skolyoz & Fıtık Tedavi, Aletli Klinik Hamile Pilates, Skolyoz Fizik Tedavi Antalya, Antalya En İyi Fizyoterapist, Fizyoterapist Seans Ücreti, Bel Boyun Sırt Manuel Terapi. Yumuşak doku romatizması, kas romatizması, Fibromiyalji Sebepleri Nelerdir? Fibromiyalji Belirtileri Nelerdir? Fibromiyalji Nasıl Teşhis Edilir? Fibromiyalji Hangi Hastalıklarla Birlikte Görülür? Fibromiyalji Hastalığını arttıran ve azaltan faktörler, Fibromiyalji Tedavisi gibi soruları bu serimizde açıklamaya çalışacağız. fibromiyalji Antalya, fibromiyalji belirtileri ve tedavisi, fibromiyalji icin hangi doktora gidilir, yumuşak doku romatizması fibromiyalji, fibromiyalji doktorları, fizyoterapist antalya. Antalya Fizyoterapist Esra Acar. Bel Fıtığı, Boyun Fıtığı, Boyun Düzleşmesi, Sırt ve Omuz Ağrılarına Hızlı ve Etkili Tedavi. Ücretsiz Ön Muayene ve Teşhis. Antalya'da Fizyoterapist Arıyorsanız Hemen İletişime Geçin! Antalya Manuel Terapi ile Fıtık, Bel, Boyun, Sırt, Skolyoz, Omuz Ağrılarından Kurtulun. Antalya Refomer Pilates. Aletli Pilates ile Hızla Sıkılaşın. Bel Ağrılarına Hızlı Tedavi.